Σε ρόλο αδιάφορου χειροκροτητή...
Nonews-NEWS.com
Σε ρόλο αδιάφορου χειροκροτητή...
http://www.nonews-news.com/2024/08/blog-post_779.html
Aug 25th 2024, 21:22
Η ανάκληση των πέντε μελών της επιτροπής η οποία θα επέλεγε την κινηματογραφική παραγωγή που θα υποβάλει η χώρα μας στην κούρσα για το Οσκαρ 2025 είναι ο αντικατοπτρισμός της απαξιωτικής συμπεριφοράς του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στα φυσικά πρόσωπα που αντικατέστησε -άριστοι επαγγελματίες του χώρου- λέγοντας ότι προσκλήθηκαν «εκ παραδρομής» και προς ολόκληρη την ελληνική κινηματογραφική κοινότητα...
Οι χειρισμοί του υφυπουργού Σύγχρονου Πολιτισμού κ. Φωτήλα αποδεικνύουν ότι έτσι ΔΕΝ «διασφαλίζεται η ακεραιότητα της διαδικασίας για την επιλογή της πλέον κατάλληλης ταινίας να εκπροσωπήσει τη χώρα μας». Συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή, από αυτό που υποστήριξε στην απάντησή του προς την Ακαδημία Κινηματογράφου και τα Σωματεία ΕΣΠΕΚ, ΣΑΠΟΕ, ΕΕΝ και PACT που ζητούν εξηγήσεις για την πρωτοφανή και προσβλητική απόφαση που υποβιβάζει θεσμούς, επαγγελματίες και κυρίως δεν πείθει για τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα που απαιτεί η διαδικασία.
Πράξη γενναιότητας και ήθους η απόφαση σκηνοθετών και παραγωγών να αποσύρουν από τη λίστα τις 20 ταινίες τους, από τις 23 που υποβλήθηκαν. Αλλά και εύλογη η διαπίστωσή τους ότι το ΥΠΠΟ, αντί να προστατεύσει την πνευματική ιδιοκτησίας τους, «...τη μεταχειρίστηκε με τρόπο παράνομο, ανεύθυνο και προσβλητικό».
Η θέση του υφυπουργού Σύγχρονου Πολιτισμού που θεσπίστηκε από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, και ήταν απολύτως απαραίτητη, έχει εκχωρηθεί μέχρι σήμερα σε πολιτικούς που μικρή σχέση έχουν με το αντικείμενο. Ο κ. Φωτήλας, αντί να κατευθύνει προς επίλυση τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τους κινηματογραφιστές, βαθαίνει το χάσμα με την απόφαση που έχει οσμή σκανδάλου και σουρεαλιστικές διαστάσεις, όταν επιπροσθέτως αδυνατεί να εξηγήσει τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν σε αυτή. Μάλιστα, το γραφείο Τύπου του (άλλο έχει η κ. Μενδώνη, άλλο ο κ. Φωτήλας) πονηρούτσικα σκεπτόμενο (όσο λιγότεροι τη δουν τόσο καλύτερα) δεν έστειλε την απάντησή του ως ανακοίνωση στον Τύπο, ως όφειλε για τόσο σοβαρό ζήτημα, αλλά την ανάρτησε απευθείας στο site του ΥΠΠΟ.
Για τις καθυστερήσεις στη λειτουργία του Ενιαίου Φορέα «Creative Greece» όπου συγχωνεύονται το ΕΚΚ και το ΕΚΟΜΕ τα κινηματογραφικά σωματεία μιλούν για «πολιτική αδράνεια» του ΥΠΠΟ, για «αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει τις μεταρρυθμίσεις που η ίδια νομοθέτησε» με αποτέλεσμα την απαξίωση της οπτικοακουστικής παραγωγής στη χώρα.
Τώρα αν η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, ο Αλέξανδρος Βρανάς επιστρέψουν με κάποια διάκριση από τη Μόστρα όπου θα διαγωνιστούν οι ταινίες τους (ή άλλοι σκηνοθέτες από έτερα φεστιβάλ) και το ΥΠΠΟ βγάλει συγχαρητήρια ανακοίνωση, θα επιβεβαιώσει τον ρόλο του αδιάφορου χειροκροτητή.
Βασιλική Τζεβελέκου
efsyn.gr
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/GMxWxp
Σε ρόλο αδιάφορου χειροκροτητή...
http://www.nonews-news.com/2024/08/blog-post_779.html
Aug 25th 2024, 21:22
Η ανάκληση των πέντε μελών της επιτροπής η οποία θα επέλεγε την κινηματογραφική παραγωγή που θα υποβάλει η χώρα μας στην κούρσα για το Οσκαρ 2025 είναι ο αντικατοπτρισμός της απαξιωτικής συμπεριφοράς του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στα φυσικά πρόσωπα που αντικατέστησε -άριστοι επαγγελματίες του χώρου- λέγοντας ότι προσκλήθηκαν «εκ παραδρομής» και προς ολόκληρη την ελληνική κινηματογραφική κοινότητα...
Οι χειρισμοί του υφυπουργού Σύγχρονου Πολιτισμού κ. Φωτήλα αποδεικνύουν ότι έτσι ΔΕΝ «διασφαλίζεται η ακεραιότητα της διαδικασίας για την επιλογή της πλέον κατάλληλης ταινίας να εκπροσωπήσει τη χώρα μας». Συμβαίνει το αντίθετο, δηλαδή, από αυτό που υποστήριξε στην απάντησή του προς την Ακαδημία Κινηματογράφου και τα Σωματεία ΕΣΠΕΚ, ΣΑΠΟΕ, ΕΕΝ και PACT που ζητούν εξηγήσεις για την πρωτοφανή και προσβλητική απόφαση που υποβιβάζει θεσμούς, επαγγελματίες και κυρίως δεν πείθει για τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα που απαιτεί η διαδικασία.
Πράξη γενναιότητας και ήθους η απόφαση σκηνοθετών και παραγωγών να αποσύρουν από τη λίστα τις 20 ταινίες τους, από τις 23 που υποβλήθηκαν. Αλλά και εύλογη η διαπίστωσή τους ότι το ΥΠΠΟ, αντί να προστατεύσει την πνευματική ιδιοκτησίας τους, «...τη μεταχειρίστηκε με τρόπο παράνομο, ανεύθυνο και προσβλητικό».
Η θέση του υφυπουργού Σύγχρονου Πολιτισμού που θεσπίστηκε από την κυβέρνηση Μητσοτάκη, και ήταν απολύτως απαραίτητη, έχει εκχωρηθεί μέχρι σήμερα σε πολιτικούς που μικρή σχέση έχουν με το αντικείμενο. Ο κ. Φωτήλας, αντί να κατευθύνει προς επίλυση τα σοβαρά ζητήματα που απασχολούν τους κινηματογραφιστές, βαθαίνει το χάσμα με την απόφαση που έχει οσμή σκανδάλου και σουρεαλιστικές διαστάσεις, όταν επιπροσθέτως αδυνατεί να εξηγήσει τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν σε αυτή. Μάλιστα, το γραφείο Τύπου του (άλλο έχει η κ. Μενδώνη, άλλο ο κ. Φωτήλας) πονηρούτσικα σκεπτόμενο (όσο λιγότεροι τη δουν τόσο καλύτερα) δεν έστειλε την απάντησή του ως ανακοίνωση στον Τύπο, ως όφειλε για τόσο σοβαρό ζήτημα, αλλά την ανάρτησε απευθείας στο site του ΥΠΠΟ.
Για τις καθυστερήσεις στη λειτουργία του Ενιαίου Φορέα «Creative Greece» όπου συγχωνεύονται το ΕΚΚ και το ΕΚΟΜΕ τα κινηματογραφικά σωματεία μιλούν για «πολιτική αδράνεια» του ΥΠΠΟ, για «αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης να υλοποιήσει τις μεταρρυθμίσεις που η ίδια νομοθέτησε» με αποτέλεσμα την απαξίωση της οπτικοακουστικής παραγωγής στη χώρα.
Τώρα αν η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, ο Αλέξανδρος Βρανάς επιστρέψουν με κάποια διάκριση από τη Μόστρα όπου θα διαγωνιστούν οι ταινίες τους (ή άλλοι σκηνοθέτες από έτερα φεστιβάλ) και το ΥΠΠΟ βγάλει συγχαρητήρια ανακοίνωση, θα επιβεβαιώσει τον ρόλο του αδιάφορου χειροκροτητή.
Βασιλική Τζεβελέκου
efsyn.gr
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/GMxWxp
Σχόλια